Real Time Analytics

Livet På En Kant

Allt blir ju precis som jag vill ha det

Publicerad 2013-02-18 10:00:00 i Vanlig vardag,

Det är bara jobbigt nu. Allt är ju på väg att bli som jag vill. Varför är jag nere och deppig? Är det för att allt gammalt kommer tillbaka? Ingen ide att fundera över det egentligen. Det var ungefär när jag sänkte mig ett snäpp och accepterade faktum som någon gick in och klubbade till mig att jag inte alls ska sänka ribban. Nu löser sig allt ändå.

Idag ska jag fortsätta med mitt sovrum så det blir färdigt helt. Jag visade bara ena sidan av rummet. =P

Dessutom ska jag passa på att njuta av det underbara vädret som är ute idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela