Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad är det för fel på män?

Publicerad 2013-12-07 23:12:28 i Vanlig vardag,

Alltså jag fattar inte det här med män faktiskt. Varför är det flera som blockerat mig på facebook? Herregud säger jag bara.
Jaja, nu på kvällen hittade jag ett gammalt x till mig. Dock blev jag lite orolig att jag då skulle vara buksvåger till en av mina kompisar, men så var icke fallet. Jag tog genast kontakt med han som jag isf skulle ha varit buksvåger och kollade läget. Tydligen var det inte så. Puh!

Nåväl, bara att konstatera att Väsby är en liten håla. Nu ska jag sova. De andra som har blockat mig får väl fortsätta göra det. I don´t give a shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela