Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kvinnor ska ha bättre kontakt med sina kön

Publicerad 2013-12-12 21:21:48 i Tvåbenade problem,

Jag har fått nya kunskaper idag. Det spårar liksom alltid ur någonstans i dessa samtal. Idag kom vi in på ämnet sex - igen!

Nåväl, vi började återigen prata om storleken på mäns kön varpå frågan om storleken på kvinnors också varierade. Det största problemet var dock att merparten av alla kvinnor saknar kontakt med sina kön. Det var en ny kunskap. Var inte oroliga om ni nu känner er träffade, som jag precis skrev gäller ju detta merparten av alla kvinnor. Vad tror ni? Stämmer detta påstående?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela