Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fantastiska hästar i stallet just nu

Publicerad 2013-12-16 22:01:17 i Ante, Pandoras Hope, Simon,

Snacka om att ha lyckats få fina hästar i stallet.
 
När jag var färdig med stallet tog jag ut Hoppan. Vilken trav det lilla trollet har! Om Ante kan glänsa med sin galopp glänser Hoppans trav mer än alla stjärnor på himlen tillsammans. Det jag fascineras mest över är hur otroligt mycket hon rör hela frampartiet i varje steg. Hennes galopp blir bara bättre och bättre också. Det ska bli spännande att se var hon slutar. Jag har fått en inneboende dröm om att kunna ställa upp i 3-årstest med henne till våren. Hon har ju "fel" färg på sina papper så hon måste tävla utom tävlan. Mig personligen gör det inget, men risken är att hon blir lite neddömd bara för det.
 
När jag rastat henne tog jag ut Ante och Simpan. Snacka om att de blivit ett radarpar. De tycker verkligen om varandra och frågar man dem är de BFF - Best Friends Forever!
Simpan har blivit mycket bättre och har fått ett helt annat rörelseschema nu. Nu är det bara lite till som ska fixas. Ibland undrar jag vad jag håller på med, men idag insåg jag att jag någonstans vet EXAKT vad jag håller på med. Jag har nämligen den perfekta personen att fråga varje gång jag undrar något gällande varje häst.

Vem tror ni att det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela