Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det nya livet!

Publicerad 2013-12-02 09:53:33 i Vanlig vardag,

Jag var uppe tidigt i morse. Hade 15 hästar att släppa ut mot normala 7. Det tog lite längre tid. Speciellt när det var en hel del nya saker att fixa med.
 
Nu ska jag ner och motionera 3 av dem också. Idag blir det nog ingen ridning för jag mår inte så bra. Det går nog över till imorgon. Hästarna behöver iaf motion så det är bara att hitta på något annat istället. Jag har ju dessutom 4 boxar att mocka numer. Blev mycket helt plötsligt. Det sjuka var att jag vägde mig i morse och då vägde jag 3 kg mindre än sist jag stod på vågen. Det tror jag faktiskt har att göra med kokosoljan som jag nu äter regelbundet. Jag känner mig ju väldans mycket mer frisk när jag äter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela