Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bild på drottningen!

Publicerad 2013-12-01 10:23:25 i Vanlig vardag,



Här kommer en bild på drottningen. Finaste hjärtat! Nu återstår ju bara frågan: Hur ska hon bli tävlingsfit? Även om hon i dagsläget ser bukig ut är hon faktiskt smal. Hon står på fettodiet just nu. Fascinerande att hästen som alltid varit tjock nu är smal, men om ni betänker er att hon adopterat OCH DIAT 4 extra föl under hösten förstår ni kanske att hon fallit ur lite. Nåväl, världens bästa mamma-häst är hon iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela