Real Time Analytics

Livet På En Kant

<3 kokosolja

Publicerad 2013-12-01 14:58:47 i Vanlig vardag,

Den här kokosoljan som jag nu äter dagligen har verkligen gjort susen för min stackars kropp. Snacka om att kroppen börjar kännas friskare. Jag kan till och med erkänna att jag inte längre tar så mycket näringsdrycker. Faktum är att de är slut sedan någon dag/vecka och jag överlever ändå. Tänkte nog börja mde dem igen då jag känner att jag inte alltid orkar äta tillräckligt bra mat och jag vill verkligen behålla känslan av att jag är frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela