Real Time Analytics

Livet På En Kant

Varje dag händer det saker!

Publicerad 2013-08-05 09:23:36 i Vanlig vardag,

Idag händer det secret stuff. Imorgon blev jag uppbokad på annat. I veckan väntar jag två paket från två olika ställen. Det ena innehåller mina ridbyxor och det andra innehåller mina näringsdrycker, kanske inte så roligt för er, men för mig är det roligt. =) Näringsdrycker gör mig till en ny människa. Det märks skillnad på mig har jag hört. Jag är gladare som person och mycket piggare.
 
Nu ska jag iaf ut. Igår fick jag slänga en halv bal hösilage. =( Och med slänga innebär att köra allt att köra till containern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela