Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tittat på skor i minst 5 timmar idag - jag kanske har anlag för skofetisch!?

Publicerad 2013-08-11 21:50:51 i Vanlig vardag,

Men ack så fina skor jag hittat!

Dessa måste jag nog bara beställa. Jag kommer inte kunna leva utan dem hela hösten.
 
 
Jag vet att bilden blev lite liten, men den får duga. I lööööv them!
Det sjukaste är priset på ca 400:- för dem.  
 
Tyckte ni det var dyrt? Ja, då får ni helt enkelt sänka priset lite. 
 
Ca 200 behöver man punga ut för de här och oroa dig inte - frakten ingår på båda stövlarna.
 
 
 
Ni får hålla till godo med bara de här två bilderna så länge. I promise you! Ni ska få se fler skor. Det är inget skämt att skorna är så billiga. Det är dessutom inga skräpskor. Hemligheten ligger i att köpa närmre tillverkaren i hela försäljningskedjan. Ha det gött alla nu ska jag sova.
 
 

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2013-08-11 22:13:57

De understa var snygga. Ser ut att även kunna passa mig med stora vader. Lust att dela med dig vart man hittar såna skor?

Svar: Sure! Det negativa är väl att man får vänta då det blir en del leveranstid. =) Sedan måste man också leta bland typ 600 000 par skor. Hihi!
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela