Real Time Analytics

Livet På En Kant

Spinner vidare på affärerna....

Publicerad 2013-08-31 19:30:00 i Vanlig vardag,

Jag fick lite ångest idag för att det är sista dagen på mitt ridstövelerbjudande. Ångesten över vad jag ska göra nu. Eftersom jag var lite deppig idag bestämde jag mig för att glass skulle införskaffas så sagt och gjort åkte jag till Lidl där de har mina favoritglassar. När jag står i kön, som var så lång att glassen nästan hann smälta, tändes idélampan. Jag kommer inte att hinna spinna vidare på idén förrän senare i veckan, men ändå - vilken briljant idé. Bara att tuta och köra vidare nu. Det kändes asbra att ha en vidare plan med alt.
 
Nu ska jag gå ner till stallet och fixa det som behövs för att hästarna ska kunna flytta in imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela