Real Time Analytics

Livet På En Kant

Shoppat en klocka!

Publicerad 2013-08-27 18:12:20 i Vanlig vardag,

Det som tar mest tid att kinashoppa är att leta. Utbudet är så gigantiskt att man får leta och leta och leta och leta för att hitta rätt. Imorgon kanske det blir betsällning istället.
 
Idag har jag iaf köpt en klocka och en ring. Egentligen skulle jag bara ha klockan, men man var tvungen att handla för lite mer än vad klockan kostade så jag blev tvungen att lägga till något. Hehe!

Den här klockan är iaf snart på väg till mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela