Real Time Analytics

Livet På En Kant

Rolig dag på gång!

Publicerad 2013-08-01 11:19:52 i Vanlig vardag,

Idag blir det en rolig dag.
 
Jag ska på fikadejt ikväll, men innan det ska jag visa stallplats för 1 st potentiell hyresgäst. Sedan ska jag åka iväg och köpa ett par byxor att jobba i imorgon. H&M är perfekt att köpa arbetsbyxor på. De har nämligen jeans för 99:-. Kvaliteten kanske inte är den bästa, men till saken hör att handspriten som vi använder gör fläckar på kläderna och vem vill då betala mer än nödvändigt för dem? Dessutom är det snygg modell på de här billighetsbyxorna.
 
Till mitt andra jobb brukar jag använda snyggare byxor. De har jag köpt på BikBok och de är typ mina favoritbyxor. Så sjukt sköna. Jag är också nöjd med ett par andra byxor jag har. Det bästa med dem är att det står modell SuperSkinny på dem och då känner man sig genast snärt och smidig när man bär dem.
 
Nu ska jag iaf ner och snygga till lite i stallet innan visningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela