Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ner mot stallet!

Publicerad 2013-08-10 08:28:17 i Vanlig vardag,

Dags att gå ner till stallet och sköta dagens sysslor. Först på listan står ridning av Ante sedan funderar jag på om jag ska rasta Hoppelibopp lite. Jag är egentligen ingen förespråkare att rida in hästar jättetidigt, men av någon anledning, hoho, känns det som att det bästa är att ta henne så tidigt som möjligt.
 
Sedan blir det lunch, skjutsa hv till Arlanda, fixa med muppiga pakistanier, vila en stund och sist på schemat står jobb. Haha! Surprised? Nä, inte jag heller faktiskt. Nåväl, får väl tänka på att lönen blir fetare i slutet på september. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela