Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mjo, livet e härligt en fredagkväll som denna

Publicerad 2013-08-09 19:02:08 i Vanlig vardag,

Efter att ha jobbat 10 timmar igår, eller vad det nu blir. Det är lättast att inte räkna överhuvudtaget så skulle jag ha en lugn och skön dag idag. Mina planer sträckte sig till en ridtur - trodde jag ja. Nu sitter jag här istället på min feta röv och har rast. Skönt va! Dagen kommer att sluta betydligt senare än de 12.30 som jag räknat med i morse. Imorgon är jag iaf ledig - på dagen. Kvällen kommer att bli jobb. Jaja, jag får tänka på klirret i kassan i slutet på september istället.

Samtidigt som jag jobbar för lön försöker jag slutföra en beställning av ridstövlar. Eller, jag väntar bara på bekräftelsen från tillverkaren. Den kommer nog vid kl 22 om det är som det brukar.
 
Ha det gött med era fredagsmys så länge! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela