Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lugnet börjar lägga sig

Publicerad 2013-08-31 11:49:26 i Vanlig vardag,

Jag börjar äntligen känna mig lite lugnare. Stressen över allt som inte varit färdig har legat över mig som en tung dimma. Nu börjar det äntligen släppa. Jag fick ett så bra sms av en av de nya och då kändes det helt plötsligt mycket bättre.
 
Nu ska jag jobba färdigt för dagen och sedan fixa en del hemma. Igår var det så skönt att få avbrottet med middagen för det gjorde att jag lyckades tagga ner stressen. Jag har också fått en plan med en annan hyresgäst så jag får hjälp med att göra en del av det jag borde gjort nu innan. Det löser sig nog. No body´s perfect.....
 
Idag har jag känt mig lite sänkt. Det beror på att jag känner avsaknad av en person och får lite dåliga tankar om honom. Andra har åsikter, medans jag tycker att det är ok. Då är det väl ändå min känsla som bestämmer. Det är alltid likadant, men jag skulle vilja att han kom förbi nu snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela