Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ledig imorgon - tjoho!

Publicerad 2013-08-12 15:23:14 i Vanlig vardag,

Imorgon är jag helt ledig egentligen skulle jag ha jobbat, men jag fick byta och jobbar ikväll istället, Det är bra, det betyder mer pengar i kassan. Egentligen förstår jag inte varför jag håller på med detta överarbetande som jag gör just nu. Det behövs liksom egentligen inte, men men. Jag får se det som att jag kan få mer fickpengar till vart-jag-nu-än-åker i höst. Jag vet inte var och inte med vem just. Det kanske blir någonstans längs Atlantkusten. Det beror lite på var det är passande väder just då. Helgen som hade passat bäst den jobbar jag naturligtvis. Suck!
 
Det blev en kortislunch här hemma idag bara för att åka tillbaka och jobba några timmar. Jag väntar med spänning på mina varor som kommer snart. Ridbyxorna verkar äntligen vara på väg DOCK motsvarade deras storlekar 2-3 storlekar större än om de var köpta i Sverige. Man känner sig fan fet då alltså. Jag måste jobba på den om jag ska beställa hem den större kvantiteten. Ingen vill känna sig fettig.
 
Jag måste få tag på människan som skulle hjälpa mig med priset på Ante. Han var bortrest förra veckan så vi inte kunde ses. Imorgon kanske det blir, eller på torsdag. Jag får se vad som passar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela