Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lägga mig med ångest

Publicerad 2013-08-02 22:44:31 i Vanlig vardag,

Nu ska jag lägga mig med ångest. Det blir så. Idag tänker jag dessutom låta ångesten ha sin verkan. Gör jag rätt, gör jag fel? Vad är rätt, vad är fel?

Vad vill jag själv? Jag vet svaret inom mig. Det gör jag, men det är så svårt när känslorna styr ens liv. Moralen då, vad hände med min moral och att följa mina principer och åsikter. Äh, nu ska jag inte tänka. Allt får bli som det blir. Det är typ hela stallets nya motto. Det får bli som det blir. Faktum är att det mesta faktiskt blir ganska bra då. Allt löser sig liksom.
 
Svaret på gåtan får vi imorgon. Jag kanske inte ens behöver ta ställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela