Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har blivit rövknullad

Publicerad 2013-08-31 21:16:01 i Vanlig vardag,

Det känns förjävligt och jag mår skitdåligt på ren svenska. För dig som inte vet vad rövknullad är kan du läsa lite här https://www.flashback.org/t1168439
Flashback är roligt ibland. Själv känner jag mig mest blåst och förnedrad. Nu har jag lovat mig själv att det här var sista gången. Never again!

Jag ska äga mig själv i fortsättningen. Säga nej till andra, sköta mitt och vara en jävla egoist i mångt och mycket. Rövknullningen är slut. Finito, the end, kalla det vad ni vill. Jag har pluggat igen där bak.
 
Jag är ledsen och besviken, men tro mig. Synden straffar sig själv i slutändan. Bara att se på när graven grävs djupare. Själv arbetar jag ju med att fylla igen min hela tiden och istället försöker jag bygga ett berg över.
 
Nu ska jag lägga mig och sova. Stallet? Ja, det är långt ifrån färdigt. Just nu skiter jag i vilken. Jag orkar inte längre. Jag orkar inte själv. Jag ger snart upp alltihop.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-01 13:00:10

Ge inte upp! Jag skickar styrke kramar till dig. Du är duktig på det du gör. Glöm inte det!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela