Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är i chock fortfarande

Publicerad 2013-08-13 09:23:42 i Vanlig vardag,

Jag är fortfarande i chock över hur andra människor kan vara gentemot sina medmänniskor. Det är för mig ofattbart att en människas felaktiga agerande ska kunna sätta en hjälplös person helt utan rätt någonstans. Tänk om det inte funnits andra fantastiska människor. Jag ska skriva mer sedan, men just nu är jag för trött. Det slutade med att jag inte kunde gå från mitt jobb förrän vid midnatt. Det var inte mitt jobbs fel, utan som jag sa, en person som inte ens jobbar på mitt jobb. 

Nåväl, som sagt just nu är jag för trött. Jag återkommer med mer hur sjukt hela det svenska vårdsystemet fungerar.
 
Däremot är jag tacksam över att inse att jag omger mig med en mängd fantastiska människor som skulle ha gjort exakt samma sak. Uppenbarligen är vi en utdöende art, vi som fortfarande har våran medmänsklighet kvar, så vi måste vara rädda om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela