Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon ska Ante ut och åka!

Publicerad 2013-08-15 21:38:34 i Vanlig vardag,

Imorgon ska jag och Ante ut på hemligt uppdrag. Det ska bli sketabra! Ev kan ni få lite bilder och så på vad vi gjort och var vi var. Beror lite på om jag får någon med mig eller inte.

Nu sitter jag och kollar på om jag ska beställa med några saker från min tillverkare. Skulle vara suveränt att ha lite blandade produkter så jag kan visa upp på våran marknad och folk kan få beställa. Fattar ni vad bra. =)
Det kom ju en hel del folk på förra marknaden.
 
Funderar också på om jag ska köra på bruna stövlar till mig själv istället för svarta.Jag fick ju lite crawings på de bruna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela