Real Time Analytics

Livet På En Kant

I någon förhoppning om att få det bättre

Publicerad 2013-08-23 15:06:10 i Vanlig vardag,

Det här är en bra fredag. Jag funderar på om jag skulle åka på systemet och fixa något gott att dricka till kvällen. Det är länge sedan jag var ledig en fredagkväll och inte skulle jobba morgonen efter. Det borde liksom firas.
 
Senare idag ska jag hämta stallgarderoberna, men innan det ska jag sitta och njuta. Jag har en sak jag måste göra och den ska jag göra nu ganska omgående. Sedan ska jag softa. Det ska bli SÅÅÅÅÅ skönt!
 
Det finns en anledning till att jag har jobbat som ett svinarsel och det beror helt enkelt på att stallet inte varit fullt och att det ev skulle bli en hyreshöjning pga ridbanan. Nu är ju stallet fullt och ingen ridbana är färdig så jag får väl se det som att jag får lite bonuspengar istället. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela