Real Time Analytics

Livet På En Kant

Från koja till slott - skaffa inte stall!

Publicerad 2013-08-30 12:08:25 i Vanlig vardag,

Skaffa inte stall säger jag bara. I slutändan står man där och jobbar gratis till sent på kvällarna. Det suger som fan. Jag är jävligt less just nu, men jag hoppas det blir lite bättre när det är fler i stallet. Jag är ju dessutom helt ensam och har sällan någon som hjälper till.
Tacksam är jag iaf att jag fick hjälp till sent igårkväll. Det är så jävla mycket värt. Just nu känns det som ett hopplöst fall att få färdigt och jag har god lust att skita i det, men det fungerar inte i verkligheten. Jag är inte sådan. Mina hyresgäster ska inte flytta in i halvfärdiga eller trasiga boxar.

Bilderna hamnade i bakvänd ordning, den första ska alltså egentligen vara den sista.
 
 
Från 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela