Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det akuta ha-begäret infann sig!

Publicerad 2013-08-07 18:17:58 i Vanlig vardag,

Jag mår skit just nu kan jag villigt erkänna. Det ledde till att jag gick och la mig. Det känns som att jag skulle ha fått någon magsjuka. Not so funny! =(

Tro nu inte att jag bara ligger här. Icke sa nicke! Jag arbetar vidare. =) Insåg helt plötsligt att min leverantören har bruna stövlar som bara är sååååå 
Jag har iofs aldrig haft någon längtan efter bruna stövlar förrän nu. Jag bara måste ha. Får fixa dem på nästa leverans helt enkelt. Har ju, tyvärr, redan beställt ett par svarta till mig själv.
 
Idag uppgraderade jag iaf butiken med fler bilder. Du kan själv gå in och kolla.
JT Clothes - läderridstövlar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela