Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen sängen

Publicerad 2013-08-10 00:24:10 i Vanlig vardag,

Ni vill inte veta hur mycket jobb jag "råkade" boka upp mig på. Om ni visste det skulle ni typ slå ihjäl mig. En av väldigt få dagar i augusti som jag inte jobbar är den 24:e augusti, men det beror enbart på att jag ska göra praktik som banbyggare i Aspvik. Annars har jag bokat en hel del dubbelpass vilket innebär att många av mina dagar kommer att bestå av 11,5-15 timmars dagar, och det blev många. Nåväl, det blir bra. Allt är mot vägen till ett bättre liv. Jag ska nämligen använda pengarna som investering i en sak senare. Hihi! =)

Nu ska jag iaf sova. Först var jag så trött att jag inte ens orkade ta av mig kläderna faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela