Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ångesten - to be continued!

Publicerad 2013-08-11 15:14:36 i Vanlig vardag,

Det här är fan drygt alltså. Ångesten som infunnit sig är inte rolig. Jag vet att den kommer att upphöra inom kort. Det är inte det. Ångest tar verkligen över hela ens kropp.

Lika bra att gå ner till stallet och spendera tiden där. När man är där nere och gör "ingenting" brukar det mesta lösa sig under tiden. Det är det jag tänker göra idag också. Spendera tid och njuta av livet.  Allt löser sig......det gäller bara att printa in det i hjärnan för varje liten ny sten som ligger i vägen för ens framgång.
 
Ha det gött så länge!
 
“Life is ten percent what you experience and ninety percent how you respond to it.” 
― Dorothy M. Neddermeyer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela