Real Time Analytics

Livet På En Kant

Veterinärtid till hunden - check! =(

Publicerad 2013-04-02 10:46:00 i Vanlig vardag,

 
Alldeles för en liten stund sedan fick hunden ett nytt "anfall". Det är någon form av epilepsanfall han har fått, men veterinären trodde inte att det är epilepsi utan att det är sekundärt. iaf har han en tid för hälsoundersökning inbokad till nästa vecka. Veterinären sa också att han inte trodde att det var något allvarligare.
 
Det känns iaf bra att kunna kolla upp det omgående. Skulle det vara epilepsi går det att medicinera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela