Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad ska jag önska härnäst?

Publicerad 2013-04-10 20:50:02 i Vanlig vardag,

Undra vad jag ska önska mig härnäst. Just nu har jag inget att lägga till på önskelistan.
 
Jag har önskat det här med mannen. Det blir nog bra. Om det inte blir som jag önskat mig dyker det upp någon annan. Det var så jag formulerade önskningen. Eller inte riktigt så. Jag formulerade en önskan över hur jag önskade att det skulle gå vägen. Om det inte blir så dyker det upp någon annan. Jag tar inte så hårt på det längre. Jag kör mitt race liksom. Jag känner ändå tacksamhet att attraktionslagen fungerar och att det blir som man vill. 
 
Jag har ett jobb som jag får in lön på. Nu har jag hittat något jag saknat i jobbväg och jag tänker lösa det med ett telefonsamtal. Jag saknar en del i mitt arbetsliv och tänker lägga till den pusselbiten.
 
På pengafronten måste jag nog lägga in en ny önskning. Jag måste ha fått ett hål i önskningen. Ibland måste man vara noggrannare i utförandet och specifisera tydligare. Jag vill ha ett högre pengaflöde.
 
Jag behöver en önskning för mitt hem. Det är lite möbler som jag vill ha. Jag har inte känt något behov av några innan, men helt plötsligt fick jag inspiration till att fixa hemma. Ett presentkort på IKEA skulle passa in i önskningen eller något i den stilen.
 
Nu blir det sängen. Imorgon är det dags för kvällsjobb och jag får se om jag lyckas hålla ögonen öppna till kl 23.15.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela