Real Time Analytics

Livet På En Kant

Topp 10 sökorden senaste månaden: Från ingenstans kom en massa google-besökare

Publicerad 2013-04-16 21:23:12 i Vanlig vardag,

För någon vecka sedan började det trilla in massor med google-besökare. Jag har ingen aning om hur det kom sig, eller varför. Jag har bara märkt att det kommer besökare efter besökare från google och de kommer från olika sökningar. Rätt fascinderande hur det kan te sig. Google-besökare är sådana som tittar in en gång och sedan inte kommer åter, men det gör inget. Det är rätt intressant att se vad folk googlar på.
 
Här är en lista på Topp 10 sökorden senaste månaden:


 
neger kukar

 

5.5% 0%
livet på en kant

 

5.5% +600%
negerkukar

 

4.7% 0%
vanligaste drinkarna

 

3.1% 0%
nya trosor

 

2.3% 0%
vegoblogg

 

1.6% 0%
hitlers sommarstuga

 

1.6% 0%
liten snopp

 

1.6% 0%
knullkontakt.se

 

1.6% 0%
10 vanligaste drinkarna
Anledningen till att det står 600% är att det sökordet användes månaden innan och har sökts på 600% mer än förra månaden. De andra sökorden är nya, men som sagt har det inte kommit så mycket google-sökningar till bloggen förrän nu. De andra procenten är hur många procent av sökningarna som gjorts på respektive sökord.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela