Real Time Analytics

Livet På En Kant

Stämmer ens egen kroppsuppfattning? (Konversation mellan en man och en kvinna)

Publicerad 2013-04-19 15:54:00 i Vanlig vardag,

Jag har diskuterat utseende på kroppar med en person (en man . Vi diskuterar det mesta. Vi kom igår in på rutor på magen varpå jag säger att jag inte har några, eller rättare sagt att de inte syns längre. Jag får till svar att vi kvinnor inte ska ha rutor på magen utan:
 

·         Bröst

Snygg häck

Inte rutor

 

Konversationen som följer nedan är jag i fet stil och han i kursiverad. Ni förstår väl att bilden på min rumpa även måste läggas ut på bloggen senare? Är man för självkrisitk, eller är jag helt enkelt saklig när det gäller min egen kropp? 

 

Haha, jag är nog körd på häcken

 

Tror jag inte

 

Det känns inte så bra, men jag kanske är kritisk

 

Till häcken?

Varför?

 

Den kännsför platt

 

Hur menar du?

Och där skickade exet bild på sina bröst. Hon vet att jag blir kåt och gör det för att jävlas . Tur att jag är naken. Annars hade det blivit tight i jeansen 

 

Hahahaha

Du är fan störf

störd

 

Jag?

Är häcken för platt?

 

Nej, men som skriver det om byxorna och så. Man får sig ett skratt iaf

 

Hahaha

Du borde ha vant dig;-)

 

Jo, jag borde väl det

 

Och jag kan inte hjälpa att jag har stor kuk;-)

 

Hahaha

 

Hur kan din häck vara för platt?

 

Inte vet jag, jag känner mig plattrövad

Måste jag ta bild?

 

Gör det!

Har svårt att tro att du har platt röv

 

får göra det imorgon eller på lördag

 

Haha

Visst

Jag tog bild på min mage. Tyvärr kom kuken också med

Tror inte att du har platt röv.

 

haha, du är verkligen störd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela