Real Time Analytics

Livet På En Kant

Spännande liv man har...

Publicerad 2013-04-05 20:54:07 i Vanlig vardag,

Nu är jag back to normal kan man säga.
 
1. Arbete
2. Dö i soffan
3. Spendera fredagskvällen i stallet
4. Påbörja lunchen för lördagen kl 20.15 fredag kväll
5. Fundera ut om jag verkligen orkar duscha innan jag går och lägger mig.
6. Ställa in Uppsalavistelsen i helgen. Orkar inte. Jag orkar faktiskt inte kliva upp söndag morgon, köra till Uppsala göra det jag skulle hela dagen för att sedan sätta mig i bilen och köra hem. Det enda som skulle kunna få mig att ändra mig skulle vara om någon erbjöd sig att skjutsa mig fram och tillbaka, men vilken förtappad själ skulle göra det? Och dessutom hinna framföra det imorgon em-kväll? Jag hade velat åka och jag har verkligen sett fram emot det och fixat en massa för att få möjligheten.
 
Jag får helt enkelt ta och ställa in. Jag måste tänka på att jag måste hinna vila också. Hoppas det är fint väder i helgen. Då kan jag iaf hinna passa på att njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela