Real Time Analytics

Livet På En Kant

Som genom ett under? - Man ska tro på mirakel!

Publicerad 2013-04-09 09:59:31 i Vanlig vardag,

Jag vet inte vad som hände, men igår påbörjade uppenbarligen hunden något mirakulöst tillfrisknande. Igår började han uppvis normala livstecken såsom intresse för katterna.

Idag är han sitt vanliga gamla jag. Leker som en valp och det går inte att stoppa hans livsglädje. Det är nästan så att jag gråter av lycka. I söndags var han så dålig att jag var beredd att köra honom till veterinären för att han skulle slippa lidandet för gott. Jag satt här på golvet och grät för att jag var så förtvivlad.
 
 
Hemligheten?

Jag vet inte om det var det, eller om det är någon hemlighet. Han fick kolloidalt silver i maten söndag kväll och måndag morgon. Om det var det vet jag inte. Hunden är iaf frisk igen och jag betvivlar starkt att veterinären kommer att hitta något fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela