Real Time Analytics

Livet På En Kant

Projekt Fixa stallplanen

Publicerad 2013-04-28 14:59:00 i Vanlig vardag,

En liten stunds vilopaus. Jag sitter och ska snart åka och jobba. Det känns som att det är fullt upp hela tiden. 
I helgen har jag iaf hunnit påbörja projekt stallplan och jag är nöjd med resultatet så här långt. Än så länge har jag bara hunnit få ner tre buskrosor. Den som är på bilderna nedan är en ljusgul och jag har lite svårt att bestämma vad jag ska ha runt den i "krukan". Ni kanske har någon idé? De andra två står ute i två trälådor och de är ljusrosa. Jag tror att jag ska flytta dem, men vet inte riktigt var de ska stå än.

Förra året var jag och köpte hö från ett litet stall utanför Sigtuna. Jag blev lite avundsjuk för att de hade så gulligt och pitoreskt utanför stallet. Nu vill jag också ha fint och gulligt och inte ogräsigt och skräpigt som vi har haft det. Inget är ju omöjligt......
 
 
Den ljusgula rosen verkar trivas toppen på sin plats för den har redan börjat ta sig efter två dagar i krukan.

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2013-04-29 05:31:18

Jag håller med. Mer piff utanför stallet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela