Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nytt ord: Garderobssnopp

Publicerad 2013-04-23 21:04:07 i Vanlig vardag,

Idag har jag lärt mig ett nytt ord. Jag åkte bil på jobbet med en kvinna. Vi var rätt trött och slut båda två när hon säger: Jag ska hem och ta en whiskey sedan. Jag svarade att jag nog också hade behövt det, men att jag inte hade någon whiskey hemma. Hon fortsätter sedan med en mer ingående beskrivning där hon förklarar vad hon mer skulle göra. Hon skulle ta whiskey bla bla bla bla och sedan skulle hon ta fram sin garderobssnopp.

Först när jag hörde ordet hajade jag till, Garderobssnopp?, sedan fattade jag och skrattade. Haha, det är dagens nya ord. Det har nu lagts till i ordlistan i SAOL69 (Sexuella Akademiska ordlistan).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela