Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu äter hunden knappt sin mat

Publicerad 2013-04-03 14:11:13 i Vanlig vardag,

Hunden har tappat aptiten och äter knappt alls. Om han var smal innan är det inget mot för vad han börjar/kommer att bli. När han kommer hem ska han få lite köttfärs så han äter något. Imorgon ska han börja få våm. Jag har en "korv" hemma.
 
Nu blir det hem och ta en kopp kaffe ute i solen i det fina vädret. Jobb verkar det inte vara ont om då jag har precis lagom den här veckan. Den som säger att den inte har något arbete är BARA lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela