Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ni som lever med konstant smärta - hur tar ni er igenom livet?

Publicerad 2013-04-14 21:51:46 i Vanlig vardag,

Ja, som rubriken lyder undrar jag. Hur fan hankar ni er igenom varje dag? Jag har ont ibland och blir sjukt bedrövad över allt jag vill göra och inte kan. Tvingar ni er själva att göra saker ni egentligen inte borde, eller lägger ni er för smärtan. Nu är det kanske inte samma sak för jag har ju inte ont varje dag. Dessutom blir mina dagar färre och färre som jag lever med denna smärta. Det finns kanske en skillnad i att jag har ont i precis hela kroppen och ni har antagligen ont i vissa partier.
 
Det är iaf fruktansvärt frustrerande när kroppen begränsar en. Idag klev jag upp och red fast jag inte borde, verkligen inte borde. Det blev ingen trav för det hade jag varit totalt oförmögen till att göra. Det blev mestadels skritt och lite galopp.

Det skulle vara intressant att se någon annans synvinkel på det här med ett liv med smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela