Real Time Analytics

Livet På En Kant

När det känns som att livet spårar ur

Publicerad 2013-04-18 08:38:41 i Vanlig vardag,

Det känns som att jag helt tappat konceptet, som att livet spårat ur. Jag har tappat vägen mot målen och bara ligger och flyter som en död fisk på ytan. Likblek och utan tillstymmelse till att göra annat än att följa med vinden och vågorna.
 
Jag väntar på att någon ska komma och göra HLR så att jag kan börja simma igen. Jag har fullt upp med att göra det jag MÅSTE varje för att kunna få till att göra något utöver det. Var ska jag hitta resten av inspirationen och orken. Det börjar kännas så meningslöst. I vilken ände ska jag börja?

Nej, det här går inte. Varje dag funderar jag på vad jag ska göra. När, var och hur? Tiden får väl utvisa, men tiden är också nu. Jag vet att det borde ha varit igår, varken nu eller imorgon. Suck! Vem sa att livet skulle vara lätt att leva? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela