Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mitt eget klädmärke - hjälp med namn, vinn en ridbyxa

Publicerad 2013-04-30 11:28:00 i Vanlig vardag,

Har lyckats med något jag haft i bakhuvudet sedan i höstas. Det är helt sjukt. Jag har hittat så jag kan skapa mitt eget klädmärke. Jag sitter just nu och ska beställa prover för ridbyxor. De är skitsnygga och logon sitter på benet av byxan.
 
Problemet är bara att jag inte har en aning om vilket namn märket ska ha. Jag behöver er hjälp!

Kan ni komma med lite förslag?

Vinnande förslag vinner en ridbyxa så snart den storleken beställs!
 
Här är en av modellerna. Det här är dock inte den där loggan är på sidan.

Kommentarer

Postat av: Lee

Publicerad 2013-04-30 15:30:21

Hejsan,
Eqiwear
Lee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela