Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur kan man vara så här trött?

Publicerad 2013-04-17 14:29:19 i Vanlig vardag,

Det är för mig obegripligt hur man kan vara så trött som jag är just nu. Det känns som att jag ska dö av stora trötthetssyndromet. Jag borde fylla papprena från fk som de skickade hem. Det är jävligt irriterande att de först inte betalade ut och sedan skickar ut ett papper jag ska fylla i hur mycket jag kan arbeta för att de ska göra en ny prövning på mitt ärende. Gaahhh! Sjukskrivningen är ju ändå slut snart och nu har jag ju ändå jobbat mer än jag borde. =(
 
Nej, en stunds powernap och sedan gå ut för att göra något. Det verkar iaf som att jag fått igång internet på mobilen nu. Suck och stön! Den återställer inställningarna själv. Det är fan irriterande. Nu har jag fått till dem igen iaf och det fungerar hyfsat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela