Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gratis är gott!

Publicerad 2013-04-09 11:11:18 i Vanlig vardag,

Idag ska jag åka och hämta gratis-spån. Nu är det inte så mycket så att det räcker en hel evinnerlig evighet. Dock räcker det nog till mina hästar i två veckor, så då slipper jag fundera på spån. OM spånet är bra har de dock så att det räcker till mina hästar hela tiden. =)
Nice va!
 
Attraktionslagen är da shit! Man måste liksom tro för att något ska ske.
 
Satt och läste om det nu här på morgonen och ju större ens övertygelse är desto snabbare sker det man önskar. Idag blir det alltså en tur till Sundbyberg efter lunch för att hämta spånet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela