Real Time Analytics

Livet På En Kant

Något bra måste hända nu

Publicerad 2012-09-27 14:41:00 i Vanlig vardag,

Tänk om något bra kunde hända nu. Det skulle vara toppen.
 
Det måste finnas en mening med allt. Varför ska det annars ske? En kompis till mig brukar prata om kvantfysik.Ibland kanske man bara måste bestämma sig för vad som skall ske.
 
*Min häst ska vara frisk. Det extra hjärtslaget som kommer rytmiskt är bara för att hennes hjärta slår extra och ger kärlek till världen. Svullnaden ska inte vara något allvarligt. Den ska gå ner och kommer inte att sitta i leden.
 
*Jag har bestämt mig för att jag ska bli frisk. Jag struntar i om det står att det är omöjligt. Ingenting är omöjligt! Jag har en plan.Det är tur att jag är intelligent och kan en massa onödigt kunnande.
 
Jag tar dock tacksamt emot tips på vad jag skulle kunna göra. Själv är jag alldeles för trött för att kunna orka läsa hela texter och sedan göra en reflektion
 
Vet ni vad det ironiska i det hela är? I måndags dök den här "personen" upp och jag skulle ju gå och prata med honom hade jag bestämt. Jävla skit! Hur ska jag orka det nu? Det bästa skulle vara om han kunde komma och prata med mig. Jag orkar ju nästan bara sitta på en stol. I den bästa av världar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela