Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag hade ju tänkt ha fest

Publicerad 2012-09-30 18:37:00 i Vanlig vardag,

Nu blir det lite skjutet på. Först hade jag ju tänkt nästa helg, men hur kul är det att vara halv krympling då? Nej, det blir lite senare. Men ojoj, det verkar bli en schysst uppiffning här i hemmet. Jag tittar ju fortfarande på när det packas ner gammalt och tro mig, det räcker. Jag är HELT slut. Nu menar jag verkligen HELT slut också. Puh! Har intagit sängläge i soffan. Ikväll är det två avsnitt av två serier jag följt.

Efter snart ett år har jag dessutom fått igång tvn. Haha! Ja, det är fan illa alltså. Tragiskt nog fick jag bara in ettan och tvåan. Jag hittade en liten antenn som står här inne och varje gång det kommer ett plan fungerar det inte alls. Ju mer jag tänker på det desto mer måste jag skaffa en man. Då kan jag sitta och titta på när han mekar runt och får vara manlig. Om jag ska vara ärlig förstår jag inte hur jag ska koppla ihop med vägguttaget för det ser inte likadant ut. Hmm.... den där mannen kan ju dyka upp typ nu.

Jag sa ju tidigare att jag skulle prata med en person och idag hade jag chansen, men jag är så slut att jag knappt orkar stå upp, jag kan inte föra en normal konversation utan att tappa både ord och vad jag pratar om. Det blir liksom bara pauser när jag ska säga saker och jag kan inte fortsätta. Hur kul är det då att prata med mig? Och hur dum verkar jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela