Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag fick ett klagomål igår

Publicerad 2012-09-12 16:51:50 i Vanlig vardag,

Klagomålet gällde att jag aldrig skriver VEM tex förra inlägget gäller. Vad spelar det för roll? Jag fattar, och ni fattar, att det var en person som faktiskt betyder något.
 
Idag insåg jag hur korkat det är att jag ens känner något. Det sista han sagt till mig är att han INTE vill träffa mig och att det aldrig kan bli något mellan oss. Det är en av anledningarna till att jag inte ens går fram och säger hej. Svenska är ett språk som jag faktiskt förstår. Jag svarade dessutom att jag aldrig mer skulle störa honom och då håller jag det. Jag vill varken vara efterhängsen eller i vägen.
 
Jag inser dessutom att det är korkat att jag ens skriver något här, men det är fortfarande så att jag först och främst skriver för min egen skull och inte för att ni ska läsa.
 
Det dumma med det här var att jag tänkt träffa en annan på lördag. Jag hade liksom inte hunnit få till det, men planen var som på g. Nu har jag ingen lust. Min gissning är att jag inte kommer att orka engagera mig. Det gör egentligen inget. Det kanske är bättre att låta bli. Tiden läker alla sår.
 
Den andra anledningen till att jag inte vill prata med honom är att jag är sjukt rädd att bli sårad vilket jag inser att jag kommer att bli. Jag orkar inte det. Då är det bättre att vara en "fegis". Som sagt, han vill fortfarande inte träffa mig. Usch! Ni hör ju själva. Jag ska ligga en stund och vila och fundera på det här. Sedan vill två hästar ha motion.
 
Imorgon är jag tack och lov ledig. Det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela