Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ingen klinik förrän nästa vecka

Publicerad 2012-09-27 19:13:00 i Vanlig vardag,

Blir inget klinikbesök förrän måndag. Det verkar som att alla veterinärer är lediga imorgon. Dessutom kan jag inte köra bil själv, kan inte ta hästen på kliniken och bla bla bla. Jag försökte ta två hästar ut i hagen idag och det gick inget bra. Den ena klev mig på foten och den andra puttade in mig i väggen. Det slutade med att jag enbart tog Norton.

Det känns bara jobbigt att åka imorgon helt enkelt.
 
Det enda bra idag är att jag tagit mig till och från stallet en gång utan skjuts. Det går framåt! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela