Real Time Analytics

Livet På En Kant

I brist på annat att göra

Publicerad 2012-09-29 11:04:36 i Vanlig vardag,

Nu när jag sett det jag kan se på datorn börjar jag få tråkigt. Jag orkar ju inte göra mycket annat så då googlar jag runt lite.

Ante har en skum rörelsestörning, men nu har jag kommit på en ev lösning på problemet. Jag kanske måste kontakta han som redan "räddat" två av mina hästar. Antes skumma rörelsestörning på höger bak som visar sig lite nu och då och bara ibland kan vara att SI-leden fortfarande inte är ok. Jag hade ju kiropraktor ut, men det kanske inte blev helt bra. Nu kan jag nog pröva honom en gång till då han var lätt att få tag på och så.

Det skulle vara toppen om jag fick till det så att rörelsestörningen försvann. Han har även några fler av symptomen på att SI-leden skulle vara sned. Problemet är vanligare än man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela