Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fullspäckat schema nu

Publicerad 2012-09-19 20:34:00 i Vanlig vardag,

Känns som att dygnet har för lite timmar igen närmaste dagarna.

Imorgon är det dags för träning. Det är inte jag som ska träna utan Norton och hans medryttare. Jag följer med och det ska bli roligt att se gamle mannen hoppa. Han lär bli sjukt lycklig. Han har inte tränat sedan han var 19 eller 20 och det är ju bra många år sedan nu. Jag måste säga att han är mer fit nu än han varit på MYCKET länge och han ser riktigt fin ut i kroppen. 

Fredag är det provridning av Norton för en som är intresserad av att ha honom på foder.

Lördag är det jobb hela dagen. Puh! Jobb, jobb, jobb.

Söndag. Tack och lov en dag med lite mindre inbokat. Det passar dessutom med en vilodag för Norton så jag ska bara rida fläskbobban Ante.

Måndag. Röntgen av min hjärna. Great! Har ju haft migrän i princip varje dag sedan i våras. Ibland mindre och ibland mer. Dessutom hade jag känselbortfall i vänster sida en del i somras. Blir bra att kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela