Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det går framåt

Publicerad 2012-09-28 21:55:00 i Vanlig vardag,

Jag känner mig iaf piggare idag.

Det går hyfsat att gå och jag orkar lite mer, med betoning på lite. Tidigare idag fick jag skjuts och handla, men det var det värsta jag gjort på länge. Jag var HELT slut och var tvungen att ta en paus. Hon som skjutsade mig fick sköta betalningen och packa kassarna. Suck alltså! Det här var inte roligt. Däremot är jag evigt tacksam för min snälla granne som skjutsade mig. Vad skulle jag gjort annars? Nu har hunden mat också, men den bar jag inte in själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela