Real Time Analytics

Livet På En Kant

Äntligen är det roligt att vara i stallet igen.

Publicerad 2012-09-10 21:14:54 i Vanlig vardag,

Nu känner jag att inspirationen till att rida på riktigt är på väg tillbaka. Det är bara SÅÅÅ roligt att vara i stallet. Ante börjar också få en snyggare form. Idag var jag så sugen på att rida igen, men jag hann inte. Det är så tragiskt. Å andra sidan var det för en bättre framtid. En som tittade på stallplats och en som provred Norton. Det skulle vara perfekt att kunna slappna av och känna att biten med honom fungerade och flöt på.

Stallplatsen blev tingad och jag får reda på inflyttningsdag imorgon. Perfekt! Nu ska jag lägga mig för att ha ännu en fullspäckad dag imorgon.

En rolig sak till. Jag har hittat en man som jag är lite intresserad av och jag tänkte lägga in en stöt. Det finns ett bra sätt, men problemet är att jag inte träffar den som planen innefattar så ofta. En tredje person alltså. Ibland på morgonen. Hoppas på imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela