Real Time Analytics

Livet På En Kant

Veckans citat: Det kanske är här hemligheten ligger?

Publicerad 2012-10-16 10:48:00 i Vanlig vardag,

"Genom att vara intresserad av andra människor kan du få fler vänner på en månad än du kan på 10 år av att försöka få andra människor att bli intresserade av dig."

- Charles Allen
 
Det ligger något i det. Jag ska fundera över det här under veckan som kommer. Jag känner mig som en intressant person. Inte så att jag i mig själv känner mig intressant. Jag känner mig bara som mig själv. Det är allt. Däremot känner jag att andra anser att jag är en intressant människa. Antar att det räcker.
 
Jag hade ett veckans citat förra veckan. Nu vet jag inte om jag la ut det så jag kör igen. Det var där någonstans jag kom på det här med veckans citat. Jag stal det helt enkelt från en som heter Anders Haglund. Googla så får ni själva reda på vem han är.
 

"Världen kliver alltid ur vägen och låter en inspirerad person som vet vart de är på väg passera."

- David S. Jordan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela