Real Time Analytics

Livet På En Kant

Varit på sjukhuset

Publicerad 2012-10-23 18:06:45 i Vanlig vardag,

Nu har jag varit och träffat neurologen som jag hade tid hos efter röntgen. Röntgenresultatet visar inte på något så hjärnan är frisk.
 
Hon gjorde en ny genomgång och kom fram till samma som de andra. De mesta fungerar bra. Det är dock vissa muskelförsvagningar. Nu har hon tagit diverse nya prover bla på ett antal autoimmuna sjukdomar. Jag vet inte alla för det sa hon inte. Jag vet bara att jag tror att jag slog nytt rekord i antal rör de tog. Många blev det. En del svar dröjer några veckor innan man kan få svar på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela