Real Time Analytics

Livet På En Kant

Varför kallas det röntgenfynd?

Publicerad 2012-10-17 15:48:54 i Vanlig vardag,

Det är ju inte direkt så att det känns som att de fyndat när de hittar något. Vilket de ju gjorde i min hjärna. =(
Tro det eller ej. Det var på höger sida, vilket ju faktiskt kan förklara problemen med  vänster. Suprised? Tydligen är det bra för det var ett högintensivt, tror att det var intensivt, högt var iaf det det var och det var ingen skillnad med kontrastvätskan.Det kallades dock ospecifiserat dvs de vet inte vad det. Tjoho? Det betyder att det inte var en tumör. Woaw! Happy me! =/
 
Jag fick också veta att det inte är MS. Det är ju också bra.
 
Mitt liv är verkligen på topp just nu. Det suger som fan och det var längesedan jag grät 2 timmar i sträck.
 
Det ironiska i det hela är att när jag satt nere på VC och grät kom en person fram och frågade hur det var. Vet ni vem det var? Det var mamman till killen som jag var kär i när jag var 6 år gammal. Ironiskt va! Jag borde ha frågat hur det var med honom. Jag vet att han inte hållt sig på rätt sida av lagen och hållt på med div "andra saker". Hon var iaf trevlig och hjälpte mig så jag kunde ta mig till tåget och åka hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela